Roman German

Tehnoloogia. Äri. Raha

teisipäev, august 22, 2006

Eesti tervishoiupoliitika

 

Järgneb tõestisündinud lugu ja lõige MSNi vestlusest sõbraga

M says:

on tervishoipoliitika küll

M says:

võid oma blogi sõber M-ist jutu kirjutada

M says:

kellele teatatakse täna

M says:

et jou sul sai kolm aastat tagasi kokku lepitud mandliopi aeg, et sai küll oktoobrisse lepitud aga me ise tõstisme augustisse

M says:

et miks sa ei uurinud seda ise ja ei käinud 2 nädalat tagasi vereproovi andmas

M says:

fakk jee ma mäletan seda kolme aastat tagasi sõlmitud värki

Roman says:

ma teen copy-paste MSNist

M says:

kusjuures

M says:

ma sain selle teada ainult tänu oma sugulasele kes töötab perearstikmeskuses ja uuris välja mu ema palvel et kuna on opiaeg tegelt

M says:

täna siis helistas et: homme on

M says:

nad vist arvasid et ma suren ennem ära ja pole seda kohta vaja hoida

M says:

ja am ei süüdista perearsti selles probleemis vaid haiglat

M says:

kes ei vaevu teavitada