Roman German

Tehnoloogia. Äri. Raha

pühapäev, september 24, 2006

Kas tead neid poode

kus peab soojaletist ostmiseks järjekorranumbri võtma?

Võibolla oled ka tähele pannud, et tavaliselt on leti peal väikene karp, kuhu saab pärast kauba kättesaamist oma numbri visata.

Poodi sattudes ja sooja -või salatiletist midagi ostes kägrutan alati selle numbri enne äraviskamist pisikeseks "kuuliks".

Ligi 2 aasta jooksul, mil olen enda puhul sellist käitumist täheldanud, olen poes olles huviga jälginud nii võõraste kui ka sõprade käitumist järjekorranumbritega - erinevalt minust viskab ligi 90% inimestest selle ära väiksemagi kortsutamiseta.

Olen kindel, et see kas inimene kägrutab järjekorranumbri ära või mitte, räägib midagi nende isiksuse kohta. Aga mida täpselt, seda ma ei tea.

Kas siin on veel keegi, kes poes järjekorranumbrid enne äraviskamist alati ära kägrutab?

Miks sa seda teed?


PS! Pangas jätan ma oma järjekorranumbri alati kortsutamata telleri lauale.

6 Comments:

Blogger Maarja said...

Mis sa arvad, äkki on see otseses seoses järjekorra pikkusega? Näiteks, mina olen mõnikord otsast neid natuke katki rebinud, aga seda juhul, kui järjekord liiga pikk on. Üldjuhul jätan minagi lipiku kenasti siledaks.

12:53  
Blogger Roman German said...

Ma kortsutan oma numbri siis ka ära kui ma järjekorras ainuke olen.

Vahepeal jätsin numbri meelega sirgeks, aga kortsutada oli ikka parem...

19:03  
Blogger Anx said...

ma arvan, et jummala mõttetu teema :D
aga statistika mõttes: ma tavaliselt ei kortsuta seda numbrit ära. miks? lihtsalt niisama, seisan rahulikult ja ootan oma korda ja siis viskan selle sinna karpi. ps mõnikord näiteks panen kuskile taskusse kui ei viitsi seda käes hoida :D

19:15  
Anonymous Anonüümne said...

Äkki on seotud sellega, et panga jaoks varud rohkem aega. Poodi lähed ikka niimodi, et võimalikult kähku välja saaks.

Või on pank lihtsalt nii palju kõvem koht, et ei saa kortsutada vaid kõik peab selline ilus, ametlik ning korrektne olema.

Mina vaatan tavaliselt numbri ära ning panen kohe selle karpi. Kui karpi või prügikasti ei näe siis kortsutan ka.

08:37  
Anonymous Anonüümne said...

Mina voldin kommipaberid väikesteks ristkülikuteks või ruutudeks. Kui vähem aega, viskan lihtsalt prügikasti.

13:31  
Anonymous Anonüümne said...

isiklikult viakan selle koos teenindajalt saadud kaubaga korvi ja sinna see jääbki:)

19:44  

Postita kommentaar

<< Home