Roman German

Tehnoloogia. Äri. Raha

esmaspäev, september 25, 2006

Kus olid sina kui Ilves presidendiks sai?

Maarja kirjutab, et siis kui Ilves presidendiks sai oli tema metsas seenel.

Kui Ilves presidendiks sai, olin mina Soomes ja mängisin Eesti Päevalehe võistkonnaga sealse Õhtulehe Iltan Sanomat vastu jalgpalli.
Teise poolaaja alguses karjus keegi mikrofoni, et uus president on Ilves. Selle peale hakkas enamus Eestlaste meeskonnast juubeldama - paljud soomlased vist ei saanudki kohe aru, mis oli juhtunud.

Kus olid sina kui Ilves presidendiks sai?

PS. Mäng jäi viiki

6 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Mina olin merel surfamas ja kaldale tulles lugesin mobiilist sõnumit, et Ilves on president.

20:53  
Blogger Anx said...

mina olin loengus kui keegi ütles: Ilves on president, lähme jooma

22:45  
Anonymous Anonüümne said...

mina võtsin kartulit

08:30  
Anonymous Anonüümne said...

Mina olin Bonny&Clydis afterpartyl, aga lugemist vaatasin otseülekandest.

17:00  
Anonymous Anonüümne said...

ma olin poole kubemeni saepurus

12:42  
Blogger taire said...

Trammis kuulsin, kuidas mu taga mingid 2 tädi sellest rääkisid ja Ilvest taga kirusid:D

17:17  

Postita kommentaar

<< Home